Merhaba kızlar.38 haftalık hamileyim pazar günü sezeryan doğumum var.Doktoruma genel anestezi almak istemedigimi söyledim oda spinal anestezi yapariz epiduralde kateter takılınca idrarda falan sorun olabiliyor dedi.Spinal olanlar nasil bir süreç geçirdiniz