Sonmez3334 Bi ben kaldim cinseyetini ogrenmeyen bebisimin cok merak edioyorum zaman gecmior bir an once ay basi olsun 🤗🤗🤗
Sehersoy Bende 15+2 yim salı günü gittim 2 hafta sonra gel dedi devlete gidyorum doktorlar devlette söyleme zorunluluğumuz yok demiş bazı hastalara bende merak ediyorum 😐
Sonmez3334 Sehersoy evet devlet 17 haftalikta soyluormus ama merakli hamisler dayanamayip ozele gidiorlar 😃🤣
Asdffghjjk Bizde 10 eylül. 15+5 olduk. Allah kucagınıza almayı da basip etsin bende erkek annesiyim 💙👶🏻🙈🤰🏻
Sonmez3334 bebekkaradag ya bende 16 eylul allah izin verirse 🤗🤗 allahim saglicakla bebislerimi kucagimiza almayi nasip etsin