Merhaba rüyasının gerçekleşmesini bekleyen tüm güzel anneler... Allah yar ve yardımcınız olsun öncelikle sonrasında ise o muhteşem günü anlatıyorum... Dört gün öncesinden geliyorum demişti aslında nişanım gelmeye ara ara sancılarım olmaya başlamıştı , 21 ocak öğlen 12:30 gibi muhteşem bir karın ağrısıyla uyandım gece muz yemiştim kabız oldum sanırım dedim kalktım tuvalete ama bu sancı karın ağrısı değildi tekrar yatağa döndüm belime vuran sancılar canımı yakmaya başlamıştı o kadar çok heyecanlandım ki sancıyla ağrıyla ağlamaya başladım geleceğini hissediyordum artık ... eşim geldi ona söyledim geliyor artık dedi sakinleştirmeye çalıştı beni yataktan kalkıp yürümeye başladım evin içinde herkes kahvaltısını yapsın dedim annem yeğenim eşim ve ben oturduk kahvaltıya ben sancı geldikçe kalkıp yürüdüm hep. Sonra kronometreyi açtım sancılarımın sıklığını ölçtüm ve artık gitmeliyiz dedim ☺️Yola çıktık 15 dakika içinde hastanede olduk tabi ben korkuyla heycan karışık ağlıyorum hemen doktorun odasına aldılar beni sancım var diye muayene oldum ve 8 cm açıklık var acil doğumhaneye alıyoruz dediler 🥰 mutluluktan ağlamaya başladım bir yandan gülüyorum çıldırmış durumdaydım ☺️ Çok şükür yarım saat içerisinde kucağıma verdiler yavrumu Allahım o duygu öyle güzel öyle özel ki Rabbim isteyen hakeden herkesin tatmasını nasip etsin 🙏 Güzel anneler hakkınızı helal edin Allah yar ve yardımcınız olsun inşallah🤲🏻🥰