EymenTuana
Merhaba 🖐
Protein kaçağı ve yüksek tansiyonla beraber tespit edilen hastalıktır.
Hamilelerde yanlış hatırlamıyorsam sınır 300dü. bunun üzerinde olursa riskli gebelik oluyor. 24 saatlik idrar ve kan tahlili ile bakılıyor. tansiyonunda max 14/9 ve üzerinde olması durumunda gebelik zehirlenmesine neden olabiliyormuş.
Dahiliyenin alt branşı NEFROLOJİ direk ilgilenen bölümdür. Randevu olup tahlil isteyin.