Merhaba🤰 Bebeğim aşağı indi ve kafası kanala doğru girmiş erken doğum riski koydu doktorum 36. 37. Haftaya kadar kalkma yerinden oturma bile sürekli yat dedi. Progestan verdi sabah akşam fitil olarak onu kullanıyorum ve ciğer geliştirici yaptı. Normalde özele gidiyorum ama dün gece biraz ağrım olunca ilk defa devlet hastanesine gideyim dedim özelde doktorum gece nöbetci değildi. Gece gittim ve lanet olsun ki hayatımın en berbar gününü yaşatmış olabilirler. Kan aldılar idrar verdim sancım var dememe rağmen 12 de girdiğim acile 1 buçukta muayene olabildim üstelik hastası da yoktu stajyerin yanında oturdum ve birileriyle konuşmalarını beklemek zorunda kaldım. Alttan muayene etti ultrasonla sonra başkasını çağırdı oda baktı ve insan değilmişim gibi can acıtarak bu işlemi 2 defa yaptılar. Sonra biraz bekle doktoru çağıralım dediler. Doktor saat 2 buçuk gibi geldi oda alttan muayene etti diğer 2 stajyer de açıklık var mı diye birer kere elle muayene etti o kadar çok uğraştılar ki suyumu patlatıyorlar sandım 1 buçuk dakika sürmüştür çatal muayenem ve bildiğim 2 parmakla ediliyor olmasıydı ama bunlar bileğine kadar soktu diyebilirim. Sonra karnımdan ultrasona bakmak istediler 20 dakikaya yakın da o sürdü kendi kendilerine konuşuyorlar en sonunda 'bir sorun mu var?' dedim 'evet sorun var' dedi. Söylemiyor da ne olduğunu insan strese giriyor bekle konuşucaz diyip çıkardı beni 5 dakika sonra gel dedi. Bu arada eşimi ve anneminde almadılar asla yanıma. Girdim az sonra yanına 'seni yatırmak istiyoruz normal doğumu tetiklicez bebeğin gelişimi durmuş beslenemiyor' dedi. Bu da son saçmalık oldu benim için direk damaryolunu çıkarttırdım ve çıktım hastaneden. He bu arada nst ye de bağlandım ama tam makineleri çalışmıyordu yarısında kaldırdılar beni sancın yok dediler. Ertesi gün yani bu sabah hemen doktoruma geldim özel hastanede ki böyle böyle dedim. Güldü onların eline mi düştün sen diye çok sevimli doktorum sağ olsun içimi rahatlattı iyi ki yatışın olmamış bebeğin evet zayıf ama anneden bebeğe giden kan akışı olduğu sürece haftanın dolmasını beklemek zorundayız anne karnında hayati tehlikesi yok dedi. Şuan bebeğim 2 kg malesef ama hafta doldurmak istiyor doktorum en fazla 2300ü görsek iyi dedi. Biraz korkuyorum zayıf doğacağı için 2 kg doğup küveze girmeyen var mı?