canan48 Merhabalar 32+3 üm sancı değil ama suara karnım ağrıyor acaba sizdede böyle olan varmı sebebi nedir ?
Tugbakocaman canan48 34 haftalığım bende 2 3 gündür benimde karnım ağrıyor bazen adet sancısı gibi oluyor bebeğin kasıldığını hissediyorum
canan48 Tugbakocaman bugün ilk kez bukadar ağrıyor onceden sancı yada baskı oluyordu ama bugün daha farklı
Derin_deniz Bende 29+3 yaklaşık 1 haftadır karin agrım var aşağı doğru baskı yapan Dün acile gittim bebeğin çok hareketli olmasından dolayı oluyormuş Ayakları rahim ağzına doğru durduğu için oraya vuruyormuş Siz de bi görünün bence
canan48 Derin_deniz evet devam ederse gitmeyi düşünüyorum aslında hastanelerde grip vs oldugu icin hic gıtmek ıstemıyorum ama senınde dediğin gibi adet agrısı gıbı bır agrı bu
Tugbakocaman canan48 Valla aynı durumdayız umarım gelmeyi düşünmüyordur🤷♀️ Yinede içim rahat etsin diyorsan acile git derim