Gglcee spinal direk iğne yapılıyor belden ve hemen uyuşuyorsunuz etkisinin geçmesi 6 saati buluyor yani doğumdan sonra öyle ağrı sızı çekmedim ilk ayağa kalkarken oda sızlama şeklinde yürüdükçe geçti epidural ise yine belden yapılıyor ama ince bir tel takılıyor ( katater ) ordan sürekli ilaç veriliyo size oda o şekilde bir uyuşma sağlıyor bende doğuma ilk gireceğim zaman epidural istemiştim anestezi doktorum spinal önerdi epidural nasıl bir etkidir bilmiyorum ama iyikide spinal olmuşum diyorum burda anlatılanlar kadar öldüm acı çektim ağrı çektim olmadı eve ağrı oldu ama adet ağrısı gibi zaten sürekli gelip ağrı kesici yapıyolar ben hastaneden iki gün kaldım ve sadece iki kere ağrı kesici vuruldum istemedim çünkü çok dayanılmıcak ağrım yoktu