İkili tarama ulturasonda hiç bir sorun çıkmadı herşey olması gerektiği gibi dendi aynı gün kan verdim ve bugün sonuç sınırda çıktığını söyledi normalde 1/250 olması gerekirken 1/3 658 çıkmış yanılma ihtimali doktorum bir sorun var veya yok diyemem dedi ve kan sonucunu onaylıyan doktora yönlendirdi ve 1 ay sonraya ulturason için randevu verdi down sendeomu olsaydı o an aldırmam. Gerektiğini veya napmam gerektiğini söylemezmiydi ve 1 ay sonraya ulturason vermesi iyi mi kötü mü anlamadım fransa da yaşadığım için çok ii sil bilmiyorum tam anlıyamadım