Kızlar ben de şöyle bir durum var 17 haftalık hamileyim nasipse oğlum olcak en başından beri erkek olursa egemen koyarız diyorduk eşimle ama cinsiyet öğrendiğimizden beri eşim babasının adını da koymak istiyor yani celal egemen diyor bende pek tepki veremiyorum onu üzmek istemiyorum ailenin ilk torunu olucak sizce koymalı mıyım babasının adını