Afyonlu02 Nasip olursa 11 hafta 4 günlük hamileyim ve cinsiyeti çok merak ediyorum ilk evladım alışveriş yapmak istiyorum şu haftada öğrene biliyor muyum yada öğrenen oldu mu hiç acaba?
Siibeell Afyonlu02 evet filiz diye bi arkadaş var burda bi kaç sefer konuştuk oda 11 haftalıkken söylemiş doktoru cinsiyetini☺️
Betttt Afyonlu02 8. 9. Haftalarda ultrason resmi varsa elinde,sağdaysa kız soldaysa erkek oluyormuş. %90 doğruluk payı var😌
RuzgarsMommy Afyonlu02 Canım doktor bakarken bebeğin duruşuna o anki durumuna göre söyleyebilir belki ama yine de erken haftalar sen alışveriş için bekle azcik daha ❤ Bana söyledi ama bidahaki kontrolu bekliyorum 16 olcak ozmaan kesinleşsin.
Afyonlu02 Aaa ne kadar güzel umarım bende öğrenirim ya 9 hafta 2 günlük iken biz sormadan iyice inceleyip nerden anladı bilmiyorum ama çirkin bir erkek gibş dedi ama çok erken görmesi mümkün değildir gibi 🤔
Afyonlu02 Herşeyin başı hayırlısı ve sağlıklı olması tabi de ilk olunca insan içi içine sığmıyor çok merak ediyor 😍
Gizembayb Canım acele etme bence 5. Ayda al derim ben benimde 15 haftalık oldu 17 de gidecem bakalım ne dicek 12 de gittim yatışı kız gibi ama yanılma payı yüksek demişti bişeyler alırsanda ara renk al beyaz sarı gri yesil krem beyaz gibi pembe mavi alma