Tugbadnd Merhaba hanımlar her kontrolde bebeğimin haftası Değişiyor bi türlü takip edemiyorum dün doktora gittim doğum 23 nisan gözüküyor dedi. https://imgyukle.com/i/VA4BoQ Bu kağıda göre kaç haftalık oluyor bebeğim söyleyecek olan var mı ?
Ozlemmdefne Tugbadnd canım şimdi bizdede öyle kafası başka hafta karnı başka hafta bacağı başka hafta çıkıyo bu gelişimi açısından bakabilirsin sen en en son adet tarihin ne zamansa onu ilk gün baz alıyosun ona görede eğer burdaki haftalara yakınsa gelişimi iyi demek
Aslannn Tugbadnd son adet tarihine göre hesabini yapmalısın canim sen...bebeğin gelişimi ilerde ve Geride olabilir haftaları sağlıklı olduktan sonra sıkıntı olmaz
Gulter_123 Son agdet tarihinden hesaplanıyor normalde bende anlayamadım hayla 14 eylülde evlendim ben hemen hamile kaldım ama 29 ağustos son agdetim 29 agustostan hesaplıyorlar 21+3 haftalık dediler banada benimde kafam karışık
Melekkannesi Gulter_123 benmde 29 ağustos 22+1 olduk bugun Ayrıntılı ultrasona girdm hatta sabah 4 haziran dedi doğum
Tugbadnd @Ozlemmdefne son adet 8 Ağustos ama doktorun verdiği bilgilere göre 18 19 Temmuz dan hesaplanıyor bebeğin doğum tarihi.
Gulter_123 Tugbadnd Yani karman çorman bi durum dediğim gibi bende hayla anlayamadım kafam karışık yani
Tugbadnd @Gulter_123 Normalde Son adet tarihinden hesaplanıyor zaten canım. benim ki sürekli değişkenlik gösteriyor.
Tugbadnd @Gulter_123 evet kendime bile cevap veremiyorum artık ne kadarlık bebeğim kaçıncı haftadayım beynim yandı resmen 😢
misafr Tugbadnd doktorunuzdan bildim bnde ordayim bnde cengiz beye gittim hep haftasini demeyi bebek kilosu boyu hatta bazen ulturasyon bile vermedi bnde degstrdim o yuzden hep haftasindan fazla soyluyodu
Tugbadnd @Kbr_71 . Artık bebeğin gelişimine göre bakılıyor diye biliyorm geç veya erken döllenme olayı ilk haftalarda oluyormuş sanırım.
Tugbadnd @misafr ekrana bakıyorm bebeğin ölçümüne göre haftası otomatik çıkıyor ekranda, tabi baş karın Çevresi değişkenlik Gösteriyor. Hangi doktora gidiyorsunuz peki artık turan beye mi ?
misafr Tugbadnd evet ona gittim ama oda surekli bebek zayf deyip duruyo diyarbakirda tanidim var ora git dedi bnde memlekete gidcem zaten dedim gitmedim diyarbakira nette bakiyorum kilosu iyi cikyo bu az diyo yani hic iyi birine denk gelemedim
misafr Tugbadnd turan beyin 4 boyutlusu var en azindan onu gordum cengiz beyde yoktu bn gormedim yada bnde bakmadi
Kbr_71 Tugbadnd ben bastan beri satı bilmiyorum şimdi ankarasda koru hastsnesine gidiyorum ordaki doktor bebeğin ilk ultrasyon fotosuna baktı ona göre hesaplama yapalim dedi adet tarihini ona göre hesapladı bende acaba eksik falan hesaplanır doğum ona göre olur diye korkuyorum