33+3 ikiz gebeyim. 12.haftadan beri reyap hastanesi op.dr.mehmet alicik'e gidiyorum. Çok iyi bir doktor. Tüm sorulara WhatsApptan birebir dönüş sagliyor, muayenelerde ilgili ve her sorunuza sıkılmadan uzun uzun cevaplar veriyor. Muayene ücreti 125₺. Doğum fiyati 3500₺ sezaryen benim ikiz olduğu için ikiz farkı da olcak.