Benimde ilk gebelik 6+0 da düşük oldu. Doktor “heh tamam ilkini atlattıysan sorun yok zaten %80 ilk gebelikler böyle oluyor” demişti. İnanılmaz moralim bozulmuştu. Ama pek çok arkadaşımda ilk gebeliklerinde gayet düzgün süreci tamamladılar ve doğum yaptılar yani herkes bir değil