Tintintin Merhaba minnoş hamişler nasılsınız ne durumdasınız 31+3 deyim alışverişleriniz nasıl gidiyor
Medine_1992 Tintintin şükür bebişimin herseyi hazır a dan z ye haftaya valizimizi hazırlayıp bekleyecez tontişi
aslikls3 Tintintin 31+5 olduk kendim için taç iç çamaşır vs gibi ıvır zıvırlar hariç her şeyimiz tamam 😊 bugün ütü işlerimi de hallettim eksikleri de tamamlayıp Cumartesi günü hastane çantamızı hazırlayacağız inşallah 😇
Kbrbydk Tintintin bir tek arabamız eksik. Hastane cantamız bir aydır hazır bekliyor erken doğum riski olduğu için. 33+5 olucaz 10dk sonra😃
Kbra7777 31+2 🐣 Alışveriş bitti ıvır zıvır bi kaç şey kaldı kıyafetleri yıkamaya başladım hastane bavulumu hazırlayacağım inşallah 🤰
Prensesinannesi_ 33+2 olduk bizde alışverişimiz bitti bu hafta kıyafetleri yıkayıp çantamı hazırlayacağım 💜
1004nese Tintintin 33 hatfalik olduk 😊 herseyimiz hazir sadece valiz hazirligi yapacağım onun dışında heyecanla bekliyorum 😍
Kbrbydk Medine_1992 oyyyu maşallah😬😬 bizimki 2100du 32+4 te 34+4 te gidicez kontrole 2500 olur inşallah diyorum😂sen erken doğum yaparsın sanırım
Cigdem0707 Tintintin ben sizlerden bir tık öndeyiz 34+4um ama.kizim da 1 hafta önde gidiyor bakalım kısmet.O Yüzden her şeyimiz bitti hazır kızımızı bekliyoruz.Normal düşünüyorum bebisimin kafası aşağıda. Ama iri birazcık o engel olabilir dedi doktorum😂
Eymennannesi 32 oldum. Hala bir çok şeyi yok yavaş yavaş alıyorum.. Kendime lazım olacsk hiçbişey daha yok diyebilirim.
Mebos Tintintin 5 dk sonra 32 haftalık oluyoruz ağırlaştık artık baskı fazlalaştı alışveriş tamamiyle bitti odası arabası anne yanı beşiği hastane çantamız herşey hazır sadece banyo için şampuanı tırnak makası hee asıl önemli olann ateş ölçerimiz eksik o kadar 🤗
Cigdem0707 Dilaracezik ben aldım pembis geceligimle kızımla güzel bi kaç fotom olsun diye😂ama normal sabo terlik de aldım.Yurruyus ve banyo için.Normal pijama takımı da koydum valizime
Elif_t Dilaracezik ben almadım henüz abartılı geldi sevemedim lc waikikide düz beyaz kapalı terlik var ondan alıcam. Üşürüm çorap giyerim diye açık almayayım dedim
Hellotutu Dilaracezik ben rahat, ev terliği olarak da kullanılabilen kurdalesiz süssüz( :) ) bir terlik aldım😊
Elif_t Tintintin 32+3 oldu şu an🤗 ana kucağıyla ufak tefek bi şeyler kaldı sadece alınacak. Bebişin kıyafetleri yıkandı ütülendi asıldı. Geceliklerimi yıkadım haftaya hastane çantamızı hazırlıcam😊