Tolsel Kızlar hiç sıkıntı yapmayın ben o koltuğu görünce bile korkuyordum valla bişey anlamadım saniyelik bişey ama doktorun yaklaşımı çok önemli 4 5 kere nefes alıp verdim bitti dedim bitti mi bu kadar mı ayyy keşke doğumda böyle kolay olsa 🙂
mlssrn Bende bugün oldum hemde iki kere ayrı ayrı😁 hiç korkulduğu kadar yokmuş anlık bi acı oluyor o kadar... doktorun yaklaşımıda çok önemli tabii 👍🏻👍🏻
Tolsel serabistan Fatmafatma yok canım sebep olur mu hiç valla 2 parmakla zaten ama hiç anlamıyorsun bile naptığını o derece hissetmedim beni de bi arkadaş korkutmuştu öyle böyle diye çıkınca saydırdım ona 😀😀 hiç sıkıntı yapmayın valla