Merhaba sevgili gebedaşlarım ve taze anneler ☺️ Pazartesi günü 40 haftam doluyor ve doktorum o güne kadar Doğum kendiliğinden başlamazsa suni sancı veya sezeryan birini seçersin ama ben suni sancı taraftarı değilim dedi. Sizce hangisi ? Yakınlarım suni sancı çok zor dedi sezeryan ol 3 güne değil bir haftaya iyileşirsin diyor. Ne yapmalıyım sizce ?