Selamın aleyküm hanımlar öncelikle hamile hanımlarımızın sağ sağlim bebeğine kavuşmasını diliyorum.Benim hikayeme gelicek olursak ben 2017 kasım ayında 22 haftalık erken doğum yaptım aniden sancılarım tuttu ve hastaneye gittiğimde 4,5 cm acıklıgım vardı serumlara ragmen durdurulamadı ve 1 gece yatıp doğum yaptım ne yazıkki 3 gün sonra oğlumu kaybettim sonrasında 2018 ekim ayında tekrar kürtaj olmak zorunda 7.haftada kalp atısı duymustuk ama 10.haftada durdu sonrasında genetik test yaptırdık bir sıkıntı cıkmadı ray teshisi de konmadı ama tekrar gebe kalırsam 12.haftada dikis atılır dedi suandada folik asite basladım bir yanım cok istiyo evlat sahibi olmak bir yanım aynı seyleri yasamaktan korkuyo.Bezmialeme gidiyorum buarada dr.Osman Şevket ve avrasya Atilla Okur riskli olduğum icin 2 doktor takibimi yapıyor varsa tavsiyeleriniz veya bana umut olucak bi hikayeniz yorumlarınızı bekliyorum 🙏🏼