Hemsireanne35 Merhaba. Malum yaz geliyor gebelikten dolayı da güneş lekelerinden korunmak için iyi bir güneş kremi arıyorum. Bende araştıracağım ama öneride bulunacağınız bir marka var mı acaba ?
[silindi] Hemsireanne35 solante hamileler için özel olanı var. Onu kullanıyorum hamileler için özel olduğundan cezbetti beni. Solante Pregna diye geçiyor.
Hemsireanne35 [silindi] onu bende duydum aslında yine de kullanan var mı diye sorayım dedim sanırım onu alacağım bende
[silindi] Hemsireanne35 ya onu almak gerekiyor muydu bilmiyorum bioderma da işe yarabilirdi belki de ama onun ekstra bazı ışınlardan koruma özelliği varmış o yüzden aldım. Leke olmaması için inşallahta olmaz. Tek sıkıntısı biraz zor dağıtılıyor ama yağlı yağlı bi hissi yok en azından.
Hemsireanne35 [silindi] Benim alnımda çook az bi renk değişikliği var o yüzden kullanmaya başlicam solante daha ideal galiba bende internette araştırdım da baya yorumu var
Ozgeahmet Bende solante hamileler için olanı aldım kullanmaya başladım bile kendimde eczanede çalışıyorum gönül rahatlığıyla kullanabilirsin doktorumda onayladı 😊
MerveTrkylmazcaylak Ben gebelikten önce hamilton markanın 50+ olanından kullanıyordum. O da leke yapmaz sanki gibi geliyor baya iyi koruyordu.
deletedmom26 Ben yıllardır sebamed kullanıyorum hamileyim yine kullanıyorum memnunum bitkisel zaten küçük çocuklara bile kullanılabilirmiş o kadar masum yani🤗