Tusubasa Kızlar iyi aksamlar doğum sancisi nasil bişey oluyor? Kasıklarımda inceden inceden bir ağrı var arada şiddetleniyor arada hafifliyor. 37+5 günlüğüm. Bebekte çok fazla kasılıyor. Yardimcı olabilir misiniz?
[silindi] Tusubasa kasılmaları bilemiyorum da gerçek doğum sancısı belden kasıklara vururmuş canım, öyle yazıyo genelde, yine de takip et, gittikçe şiddetlenirse bi kontrole gitmende fayda vardır.
Tusubasa [silindi] birazcık takip edeyim canim çok şiddetlide değil ama şiddetlenirse diyede tırsmiyor değilimmm
[silindi] Tusubasa olsun, ne kadar evdr çeksen o kadar iyidir hastaneye erken gitmekten, suyun falan da gelmediği için sancıların sıklaşmasını evde beklemek daha mantıklı
Tusubasa [silindi] normal doğum yasak bana canim aslında onuda beklememe gerek yokta :) ne oldugunu anlasam