Ben eski kafalıyım bacım 😂ben yapmayı düşünüyorum
Tabi salatalık tuzlar gibi değil bunun yöntemleri var çok hassas bilen bilir
Suya katıp sonra duruluyorlar.
Bilinçsiz olanlar da varmış böyle tuz döküp saranlar o çok tehlikeli
Birde ben kundağı da onaylıyorum ama doğru kundak biçimlerinden mesela ebebekte var fermuarlı kundak çok sağlıklı ve pratik.. 🙋🏻♀️