Öncelikle bu uygulamanın bana çok faydası oldu. İnşallah benimde faydam olur. Doğum yapalı 3 ay oldu anca ağırsan bulup yazabiliyorum. Geç yazanları tuhaf karşılardım niye o kadar beklemiş diye. Ama gerçekten öyle oluyor anca yazabiliyorum. Hamileliğim çok rahat geçti şükür. Erkek bebeğim olacaktı. Şeker testinde şekerim sınırda çıktı. Diyet uyguladım. Kan uyuşmazlığı vardı. 28. Haftada iğnemi oldum. Mide bulantım olmadı hiç. O yüzden ilk 3 ayda 6 kilo aldım. Gün aşırı yürüyüş yaptım sürekli. 7. Aydan itibaren her gün yürüyüş yapmaya çalıştım. 3 km yürüdüm. 37. Haftadan itibaren merdiven çıkmaya ve pilates topunda hareket yaptım. Squat yaptım her gün düzenli. Perina masajı yaptım zeytinyağıyla. 38. Haftada çatı muayenesi oldum. Normal doğuma uygun dedi doktorum. Ve rahimde yumuşama olduğunu söyledi. Haftaya doğum olur muhtemelen dedi. 4 kasımda kontrolüm vardı. 38. Haftada ultrasonda 3250 gr görünüyordu. 2 kasımda yine yürüyüşümü yaptım eşimle dönüşte merdiven çıktım evim 8. Katta tempolu olarak ama her katta dinlenerek çıktım. Gecesi ufak tuvaletim geldi yaptım yatağa yattım 2 dk sonra hafif sızıntı hissettim dedim kaçırıyorum altıma😂 tekrar gittim tuvalete ama giderken tutamıyorum. Sonra bi baktım durmuyor. Hafif hafif sızıyor. Gece saat 4 e geliyor. Eşimi uyandırdım. Dedim panik yapma suyum geldi. Ben duşa girdim eşimde eşyaları toparladı kaynanamları uyandırdı. Bir saat içinde gittik özel hastaneye. Hemşire baktı. 1,5 santim açılma var. Suyun geldiği için yatış yapıcaz dedi. Ve günlerden pazardı. Hiç sancım yoktu sabah hastanenin her yerinde tur attık kimse yoktu zaten. Ara ara ebe muayene etti alttan ama açılma hiç ilerlemiyor ve sancım yoktu. Öğlen doktorum geldi. Suyun geldiği için doğum 24 saat içerisinde olması gerekiyor dedi. Açılma ilerlemeyince fitil yerleştirdiler. Yarım saat sonra sancım başladı. Önce 5 dk da bir 40 saniye sürüyordu. Rabbim dinlenme arası veriyor çok şükür. Sonra 2 dk da bire düştü 10 saniye sürüyordu. Duşa girdim yarım saat kaldım ama pek bir faydasını görmedim. Ben epidural yaptıracağım için açılmanın 4 cm olmasını bekliyordum. Akşam 6 da açılma 4 cm oldu ve anestezi uzmanı geldi epidurali yaptı. Ondan sonra benim için doğum sancısı bitti. Hiç sancım olmadı. Yürüyordum eşimle beraber ayaklarım uyuşuyordu. Baskı hissedersen ıkın dediler. Önce yanlış ıkınmışım boğazım çok acıdı. Sonra öğrendim tuvaletimi yapar gibi. Sonra muayene ettiker 8 cm doğumhaneye gittik. Ebeler hazırladılar beni sancı geldikçe ıkın dediler. Sonra doktorum geldi. Eşimi de çağırdılar. 3 4 ıkınmada oğlumun saçı göründü. Doktor çok güzel ıkındın bizim müdahalemize gerek kalması dedi. Çünkü yürüyüş yaparken nefes çalışmıştım baya faydasını gördüm. Sonra bebişim doğdu. Doktorum kesi atmadı sıyrık oluşmuş sadece dedi 3 dikişim vardı. Bebişim 3325 kilo 51 cm doğdu. Baya saçlıydı hamileyken mide ekşimem çok oluyordu ondanmış😂 yani gece 4 te başlayan doğum serüvenim akşam 20.00 da bitti ama sancımöğlen 1 de başlayıp 6 da bitti. Epiduralden sonra açılma çok hızlı ilerledi zaten. Benim epiduralimi yapan uzman çok iyiydi. Sonrasında bel ağrısı veya başka bir şey olmadı çok şükür. İnşallah faydam olmuştur sizlere benim hikayem çok güzeldi. Hiç korkmayın normal doğumdan sakin olun. Rabbim sancıyı devamlı vermiyor dinlenmeniz için müsade ediyor. Adı üstünde normal doğum normal olanı bu. Uzun oldu ama kusura bakmayın sizlere güzel tatlı tatlı mutlu doğumlar kızlar😘 Rabbim yardımcınız olsun