Mgtl Kızlar ben 32. Haftalık gebeyim dün gece de şuan da da rahim de bıçak saplanmasi gibi bisey oluyor ama affedersiniz aşağı kısımlar da değil de ustler de daha çok yani neden olduğunu anlayamadım. Olan var mı benim gibi