Melisa9611 bana sezaryen sırasında ameliyathanede takıldı sonrasında da bir gün kaldı açıkcası çok rahat ettim tuvalete git gel zorlamamak için çıkartmadıklarını söylediler. Çünkü sezaryenden sonra hem bol su içmeniz gerekiyor hemde serum veriyorlar, idrar çıkışını kontrol ediyorlar sürekli tuvalete gidemezsiniz. Çıkartırkende hiçbir şey hissetmedim açıkcası.