Olimbera Yesmckmk hmm... hamileliğin başında yapılıyor sanırım bu testler inşallah gebelikten öncedir sorun olmaz
Sakura-chan Yesmckmk bilmiyorum gebelik sırasında mı oluştu. Ama doktorum direk çiğ et yemişsin dedi 😱 bende birşey sormadım . Unuttum gitti .
Fikret_kayra Yesmckmk benim basima geldi bu dedigin sekiz ay önce doktor tekrar tahlil istedi ankaraya gonderildi bir dunya korkuttu beni doktor tahlil temiz çıktı cok şükür uc gun oldu dogum yaptm sıkıntı yok stres yapma bisey olmaz allahn izniyle tahlil verdiğin gun sucuk salam sosis cig kofte gibi o tarz seyler yedin mi??
Mrymkerem Yesmckmk benim bebeğimde çıktı çok korkuyordum kafamda kurup kurup deli olacaktım az kalmıştı ama ben hamilelikten önce geçirmişim o yüzden sıkıntı yaşamadım.. inşallah sizinkide hamileleikten önce olmuştur
Mrymkerem Yesmckmk canım öncelikle endişe etme hep olumlu düşün bol bol dua edin.. hem sen stres ettikçe daha zor oluyor.. rabbim sağlıklı sihhatli kucağına almayı nasip eylesin inşallah
Bellazarea Yesmckmk Benim Igg negatif Igm pozitif çıkmıştı, çok korkmuştum. Doktorumla konuştuğumda Igm pozitfse bağışıklığımın olduğunu problem olmadığını söyledi. Igg pozitfse vücutta aktif olarak bulunduğunu ve zararı olduğunu söyledi :( İnşallah bir şey çıkmaz dualarım sizinle! 💕
Moyencor Yesmckmk doktor endişelenmeyelim çaresiz dert değil diyip beni sakinleştirmişti sonra bir kan daha verdim işte bu toksoyu ne zaman kaptığını anlayacak gebelikten önce olduğu anlaşıldı iyi yıkanmamış bir salatadan bile kapılabiliyormuş çöpü kişi bilmez bile zaten dedi sonrasında hiç sorun olması inşallah sizin de olmayacak sağlıcakla bebeğinizi kucağınıza alacaksınız ☺️
Yesmckmk Moyencor evet en çok ta salata marul vs den alıyormuşsun özelde kan verdim bebek gelişiminde şuan bi sıkıntı yok avidite testi yapıldı bugün
Anne1_ Yesmckmk kaç haftalık hamilesin son trimestirdaysan allahın izniyle kolay kolay bulaşmaz bebeğe ınsallah önceden bulasmistir kuzum bağışıklığın vardır ınsllah önceden mi yoksa gebelik sırasında mı bulaştığını anlamak için bi test yapmadılar mi
Yesmckmk Anne1_ kuzum 8 haftalık gebeyim haftamla uyumlu gidiyor ıgg 7,2 ıgm 0,70 çıktı avidite testi yapıldı bugün doktor net belli olur dedi bu kandan sonra tabi çok korkuyorum Rabbim korusun onu 🤲🏻 Bağışıklığım ıgg yüksek var galiba