ariyaliyya Bebeginizi nerde hissediosnz ben Cok asagida gobegimin altinda hissediorm benim gibi olan varmi
Deletedmom317 ariyaliyya bende sol kasığımda hissediyorum çocğunlkla oraya vuruyor. Bazende göbeğimde oynuyor tekmeliyor değişiyor yani
P_6 ariyaliyya ben de 23 haftadayım sol tarafta ve göbek deliğinden bayaa aşağıda hissediyorum.. kasık diyemem ama göbeğin alt kısmı kesinlikle
Mom46 ariyaliyya şuan 24 solumda sağımda midemin orada vajinamda kasığımda yani 22 haftaya girdikten sonra sürekli yer yer değiştiyor 😅
burcuisik12 Daha küçük oldugu İcin normal 25. Haftada yukarı dogru cıkar canım. Birde uzak yerlere uzanma bebegin emzikten düşermiş buyuk lerim oyle dıyor benım yanı bu demek oluyırki karın kasık agrın cok olur ve bebegşn assagıda olurmus dikkat et kendine
juliet ariyaliyya 24. Haftadayım. İlk başta göbek deliğimle vajinal bölgenin arasında hissettim bende çok korktum aşağıda diye ama doktor normal olduğunu söyledi. Anca anca yukarda hissetmeye başladım
ZehraMuge ariyaliyya benim de öyle, kafası yukarda, ayaklar aşağıda. Doktor normal dedi panikleme, zamanla değişir pozisyonu
Aysecantimar95 Peki hareketlerinde bi düzensizlik hissediyor musunuz kızlar bazen oynuyor bazen ses seda yok korkuyorumda
2z-nns ariyaliyya Ben de 23 'deyim. Heryerde hissediyordum ama bu hafta rahim ağzında çok hissediyorum. Oraya da vuruyor, zaten ağrılarım var. Epeyce tedirgin etti beni bu durum. Umarım normaldir.
2z-nns ariyaliyya Ben de 23 'deyim. Heryerde hissediyordum ama bu hafta rahim ağzında çok hissediyorum. Oraya da vuruyor, zaten ağrılarım var. Epeyce tedirgin etti beni bu durum. Umarım normaldir.
Gamzese Bnmde ucuz solda sagda rahımde hıssedıyorum. Bugun de kahve rengı lekelenme geldı kasık agrıaıda var ara ara
_Miracim_ Zaten bebekler 40 veya 70 dk aralıklı uyurlar anne karnında bazen farklı zamanlarda hissederiz bu yüzden
Meren429 Elifka ayni durumi bende yasiyorum yatinca ugusma gbi garip bi his oluyor karnimin altina ya yorganin ucunu sokuyorum yada elimi koyuyorum anca oyle rahat ediyorum