illkayy merhaba geçmiş olsun bende üst solunum enfeksiyonu geçirdim zor bir durum du gerçekten Dr. gargara ve antibiyotik verdi antibiyotik içmedim gargarada bir işe yaramıyor du antibiyotik icmememin sebebi ise bebegime fedakarlık edip süreç ne kadar uzasa uzasin etkisinin bebeğe gecmemesi idi bol bol su içtim , nane limon , tuzlu su gargara yap mutlaka ,ve yatarak dinlen geçer 1 hafta ya bende şuanda Boğaz agrisi kalmadı ama yerini öksürük aldı 😏