Gokceylmazz Kızlar 24+2 haftalık hamileyim 2 gündüm adet sancısı gibi ağrım var ara ara sağ kasığım ve boşluğum ağrıyo bu haftalarda normal mi acaba
Didemce Gokceylmazz aynı şikayetlerimiz tedirginim bende şuracıkta yerimi alayım bilen birileri yazar sanırım
Gokceylmazz Didemce kasıktan rahime doğru bi ağrım oluyor her şeyde doktora koşmak istemiyorum inşallah normaldir en son 1 hafta önce gitmiştim herşey normal görünüyodu😢😢