Kızlar 34+4 haftalığız 2 gün önce kaşıntı sebebiyle doktoruma yazdım şüphelendi kan aldı kolestaz dendi yarın tekrar kan vereceğim
ast ile alt normal çıktı ama Alp ile ggt yüksek çıktı
bir sürü şey okudum anne karnında bebeğin ölmesi
erken doğuma alma kafam çok karıştı ne yapacağımı bilmiyorum ilk çok kötüydüm sonradan bebek strese girmesin kötü etkilenmesin diye bastırdım ama şu işi iyi bilen başından geçen biri anlatabilir mi