Zuzum_20
Allah analı babalı büyütsün yavrunuzu, bende pazartesiye kadar bebeğim normal yolla gelmezse sezeryan olucam sanırım aynı sizin gibi ve sezeryandan oldum olası korkmusumdur🙄 aslında ben sezaryanin kendisinden değilde sonrasından çok endişeliyim o ağrı sızı yürümeler falan beni çok düşündürüyor Allah hepimize kolaylık versin bebeklerimiz sağlıklı olsun 🙏