Fnddgll Kızlar şeker yüklemesi yaptırdınız mi? Yaptıranlar kaç mg yukletti kafam çok karıştı yardımcı olur musunuz
pyymamm Fnddgll hamile kalmadan yapıldı bana ama gr hatırlamıyorum tam olarak , hamileliktede fazla kilo almadığım ve bebekte gününde gittiği için doktorum gerek görmedi yapılmadı
bukleliana Fnddgll ben haftaya yaptırıcam. 50 mg yüklenecek. Ben o şekeri vücuda yüklemek zararlı diye yaptırmak istemiyordum ama doktorum o aldığım şekerin nutellalı 1 dilim ekmek yemiş kadar şeker olduğunu söyledi ve yaptırmamızın uygun olacağını söylediği için yaptırmaya karar verdim.
Gamzee00 Fnddgll tok karnına 50 ml yaptırdım açlığa göre normal tokluğa göre şekerim düşükmüş ne olduğunuda anlamadım gerçide 🙈😂 32 haftada diyete başlıcakmışız 🤦🏻♀️
Arzuderinn Fnddgll 50 mg ilk yükleme 100 mg ikinci yükleme. Ilki temiz çıkarsa ikinci yapılmıyor. Korkma bikac baklava yemissin gibi düşün ki hangimiz yemiyoruzki :)
Fnddgll bukleliana benim doktorum da aslında yapmayacakti ama annem şeker hastası olduğu için yaptıralım hemde 100 mg yükleyelim dedi. 100 e gerek var mı bilmiyorum çok geldi bana kafam karışık 😕😕
Gamzee00 Fnddgll her iki tarafdada var anne babada yokta nebilim acaba hamilelikten dolayı da böyle bi sonuç çıkmış olabilir 🤔 ama Bence sizde yaptırın doktor öneriyorsa ben bişi yok çıkmaz falan diyordum ama çıktı 🥺
2kizanasi Doktor detaylıda kızın tombiş dedi, şekerden şüphelendi diye 75gr yaptırdım ben, çıkmadı çok şükür :)