Merhabalar
pazartesi 37. Haftama girdiğimde çalışamaz raporu aldım ve iş yerine teslim ettim bugünde aklıma 170i aramak geldi sorguladım sisteme işlenmiş mi rapor diye fakat müşteri temsilcisi 32. Hafta da işlenen raporu iletti.
- Hafta da ki raporum içinde bebek doğduktan sonra hastane size evrak verecek o kağıdı iş yerinize götüreceksiniz sonrasında geçmişe dönük sisteme işlenecek dedi . Çok anlayamadım böyle mi oluyor gerçekten sıkıntı yaşamam değil mi çok evhamlı bir yapım olduğu için kafama takılıyor ister istemez.bilgisi olan yazabilir mi