Nimesay39 Kızlar hamileliğinde önce astım hastası olan yada sonrasında olan var mı ? Ventolin kullanabiliniyor mu ? Dr kullanılır demişti başına gelen varsa bilgi verirmi?😣
Begonvil Nimesay39 bende kullanıyordum. Fakat doktoruma sordum bebekte taşikardiye sebep olur kullanma dedi bana
SeydaaYlmz Nimesay39 ben kullanıyorum canım astım hastasıyım hem ventolin hem de foster kullanıyorum hatta kadın doğum doktorum yönlendirdi göğüs bölümüne bi sorun olmaz yani 😊
Busrasalt Nimesay39 canım ben astım hastasıyım 14 haftalık hamileyim ventolin havayı sürekli kullanıyorum onu kullanmasam ölecek gibi oluyorum doktorum da kullanabilirsin dedi
azveoz Ben de gebelikten sonra çöktü astım günde 2-3 kere kullanıyorum bazen 1 bazen ise hiç ihtiyacım olmuyor 🤗 Doktorum bana tabiki kullanacaksın ihtiyacın var bebekle ilgili sıkıntı olmaz dedi
Nimesay39 SeydaaYlmz bende ikisini kullanıyordum bu yıl bir sıkıntı yaşamadım diye bıraktım ama şimdi yine arttı hamilelikte kullanılıyor dedi doktor ama merak ettim kullanan varmı yan etkisi oluyormu diye bu arada teşekür ederim 🙏🏻
Nimesay39 Busrasalt bende kullanmıyordm ama ataklarım başladı öksürük krizine giriyorum sanırım kullanmak zorundayım
Nimesay39 Begonvil umarım öyle birşey olmaz bu senin hastalıgın birşey kullanmak zorundasın dedi doktor her doktorun fikri farklı