Pcosaragmen Balbu ben de olmuştu o haftalarda ,drum Nisan olması için icnde mutlaka kan olmalı dedi ,genelde çizgi şeklinde oluyormuş
Balbu Salı günü gideceğim doktora. Ben mi abartıyorum yoksa normal mi emin olamadım. Tek bunun için acil gitmiyim dedim 🙈
Anyaangie Hep boyle ılk haftalardan berı ,eger cok sarıya donerse dra danıs canım normal geldı bana da
LittleAnne Aynı şey 2 gün önce benim başıma geldi 29+4 günlüğüm bu arada affedersin ama ben çektikçe geldi yani iç çamaşırımda bulmadım jöle gibi uğu gibi bir şeydi hemen doktorumu aradım birdaha olursa gel bol su iç olabilir dedi birdaha da olmadı şükür 🙏🏻 bebeğimin hareketleri de iyi yani ben de gitmedim
Balbu LittleAnne LittleAnne çok şükür ben de hareketleri talip ettim normal şuan. İlişkiden dolayı olabilir mi diye de düşündüm 🥴
LittleAnne Balbu olabilir canım benimde ilişkiden sonraki gün olmuştu sen yinede doktoruna sor tabi 😘
Edaliiii Bende 29+3 haftalık hamileyim bende de ara ara oluyor az şu içip idrarını tutarsan rengi bile farklılaşır. Iliskiden sonra olmasida muhtemel baya akıntı gibi duruyor ama sen yinede kendini takip et. Bebeği, ağrılarını, akıntını ve bol su iç