Kızlar eşimle TV izlerken reklamlarda Ekmeğe saralle sürülüp yediklerini görüm nasıl ağzım sulandı anlatamam aşırı hem de eşim gidip aldı o gelene kadar onu yemenin hayalini kurdum 🙈geldi bir tatlı kaşığı yedim nasıl güzel geldi anlatamam ağzım sulanıyordu resmen eşim nasıl gülüyor bana ah ah ne güzel duydular 🤲🏻Ben 5 kayıp yaşadım ve bu 6.gebeliğim o yüzden bizim için bir ilk ve çok anlamlı geldi inş sağlıcakla ilerler yavrumuzu kucağımıza alırız