Begmulusoy tatlım ben 16 dan itibaren hep bekledim dinledim çok az da olsa hissettim ama azdı hep o yüzden çok vesvese yaptım yok hareket etmiyor yok bu kesin gazdır diye.. bugüne kadar nerdeyse hep böyle geçti 2-3 gün azalıyor hareketi sonra bi bakıyorum ara ara oynuyor. ama bugün maşaallah ilk kez kuvvetli güzel bi tekme hissettim ☺☺ 21+5 teyiz, sadece sabret be sakın vesvese yapıp üzülme☺❤