ozlemozg Seras12 malesef bende ilk gunden bu yana sadece mide eksimesi yanmasi yasiyorum.. oda sicaklkginda bekletilmis ilik sut iyi geliyor bi tek bana.. sende dene istersen belki iyi gelir 🙏🏻
Kdzeregli Seras12 doktorum bana gaviscon şurup verdi ama ben 20 haftalığım isterseniz doktora danışıp kullanın
Prensesinannesi_ Seras12 süt muz soğuk su bunlar beni anlık yatıştırıyor yani yaklaşık yarım saat sonra yine aynı kesin bi çözümü yok malesef 😔
Seras12 ozlemozg geçmiş olsun gerçekten çok fena birsey soğuk soğuk yanıyor soda filan tüketiyorum öyle dinleniyor :/
Nazenincicegi Surup ve maden suyu 1 saatlik iyi geliyor hemen ardindan sakiz cigniyorum o biraz rahatlatiyor bide surekli su iciyorum.tam manasiyla.gecmese de rahatlatiyor