Nurcan1710 Kızlar merhaba sabahları karnımda bir ağrı oluyor 2 3 gündür yani birde bebek hareket ederken felan sizde de ağrı oluyor mu
Biranne00 Nurcan1710 bende 20+4 hamileyim hatta post açmıştım 3-4 gündür benimde sabahları aynı şekilde ağrım oluyor canım
Nurcan1710 Biranne00 evet gördüm sanırım Bebek hareketlerinden sabah kalkınca oluyor doktoruma gidince soracağım ☺️
Biranne00 Nurcan1710 akşamları çok nadir oluyor canım ağrının sebebide rahimin göbek deliği seviyesine çıkmasından dolayı bağlar geriliyormuş canım doktorumu dün aradımda ondan kaynaklanıyor dedi