53sumeyye Kızlar 12 haftalıgım bugun ev işi yaptım perde flan vıleda bayaga yoruldum bıseylerde ıttım suan gunluk pedımde kahverengi akıntı gordum esıme desem kızacak bısey olurmu basına gelen varmı
Sezen95 53sumeyye birşey olur mu bilemem başımada gelmedi ama eşin kızacak diye bebeğini erteleme bence bir doktora görün 🙏
Sinem67 53sumeyye neden bu kadar yordunuzki kendinizi ilk aylar zaten tehlikeli bebek tutunun iyice diye dinlenin diyorlar spor bile önermiyor doktor. Düşük belirtisi oluyor kanamalar bnce gidin doktra Bi görünün
Bbsraa Temizliği şimdi yapıyorsun yarın yine aynı kendini niye zorladın ki sana yazık daha ikk haftalar dinlen aonra çok ararsın dinlenecek vakit canım. Hastaneye git ihmal etme
snil Ben de yorulduğumda kahverengi leke geliyordu ama çok çok minik, toplu iğnenin topu kadar oluyorlardı
dududerya 53sumeyye bence endişelenme benimde öyle oluyor iş yapınca ama tedbir amaçlı görün doktoruna
Gulsahim 53sumeyye hiç beklemeden gidin derim Brnim de ilk gebeliğimde öyle ol uştı çok üzülmüştüm ihmal etmeyin
[silindi] 53sumeyye keske yapmasaydın esine is yaptıgını söyleme sadece akıntım geliyor de ve hastaneye git hemen bende önceki gebeliğimde bu hatayı yaptm ve bebeğimi kaybettim daha 1 hafta önce bi arkadasım perde asmış o gece kanaması geldi 3 gün hastanede yattı suan cok tehlikeli dönemde hep yatması gerekiyor