7 aylik bir anneyim sezeryan oldum bazı arkadaşlar burda sonda ve lavmani normal doğumda yapılıyor diye biliyorlar ama sezeryandada yapılıyor belki istisna vardır her hastane farklı sistem sonuçta öncelikle ikiside bana uyuşmadan yapıldı ve acımadı kan aldırmaktan korkan biri olarak söylüyorum korkmayın desemde boş belki ama korkmayın canlar peki neden sonda takılıyor çünkü amleyattan 5 saat sonra ancak yürütüyorlar uyuşukluk o satte geçiyor o saate kadar takılı kalıyor lavman da aynı şekilde yani normal sezeryana fark etmeksizin yapılıyor başka birşey sormak isteyen yazabilir umarım yardımcı olmuşumdur