Merhaba hanımlar , gebeliğin 15+5inci haftası bugün kontrole gititm haftasıyla gelişimi aynımı nasıl dedim . İyi dedi hiç bir sorun yok ama boyu 14haftalik yani kısa dedi , kilosu da 134gr . Boyunun daha uzun kilosunun daha az olması gerektiğini gördüm araştırırmalarimda . Sizde de böyle önden yada geriden gelen gelişimler var mı bunlar zamanla düzeliyor mu 🤔