Emine2943 Merhaba bugün doktora gittim karından ultrasonla kese göründü güzel dış gebelik değil rahme yerleşmiş dedi ama daha çok yeni programa göre 5 haftalık gözüküyor kese de 4.2 mm çıktı ultrasonda çok mu küçük bi sorun var mıdır acaba 😞