Hayalperesttt Kızlar pazartesi randevum var 15 +1 olucam cinsiyeti sorup sormama konusunda çok kararsızım sizce devletteki doktor söylermi aranızda bu hafta da devlet de öğrenen ve doğru çıkan var mı
Nvn00 Hayalperesttt ben değil ama arkadaşım 15. Haftada devlet hastanesinde öğrenmişti cinsiyetini. Siz sorun yinede
1dem Hayalperesttt bana 12. Haftada tahmin de bulundu ama 23.haftaya kadar sürekli erkeğe benziyor kesin değil dedi ama ben biliyordum erkekti. İkili testte Başka bir doktor kesin erkek dedi. Ama devletteki doktor bir türlü şu demedi. Bilmiyorum siizn doktor söyler belki.
Gunes24 Hayalperesttt 12. Haftada bile öğrenen var bebeğin pozisyonuna göre değişiyor. Ben 18. Haftama kadar öğrenemedim göstermedi 😅
Hayalperesttt Gunes24 devlette genelde kız çocuklarını hemen söylemiyolar sizinki kendinimi göstermedi acaba
Gunes24 Hayalperesttt ben devlete gitmiyorum onu belirtmemişim. 18. Haftada şükür öğrendik kızımız nazlı çıktı😅