TugbaLafci Kızlar 26+6 hamileyim bebeğim 2 hafta önden gidiyor yani şuan usg göre 28+2 haftalığız karnımda ağrı var nefes almama engel oluyo ayağa kalktıkça ağrıyo eşim doktora gidelim diyo ama geçici bişey mi yaşayan var mı ona göre gidecem doktora 🙄🙄
Mekanikcianne TugbaLafci sürekli devam eden bir ağrı ise gidip bir görüşün rahim çevresi büyüdükçe ağrı olması normal fakat belli bir süre sonra geçer yada pozisyon değiştirince gidip bir görünün içiniz rahat eder
TugbaLafci Mekanikcianne saat 11 den beri böyle devam ediyo canım geçer diye bekledim de belirli aralıklarla giriyo ağrı ayağa kalkınca kaşıklarıma giriyo ağrı
Mekanikcianne TugbaLafci benim doktorum çok evham yaptırmayan birisi bebeği hissediyorsan ve kanaman yoksa diğer olan şeyleri pek önemseme demişti Ama dediğim gibi yinede içiniz rahat etsin bir görünün belki bebek dönmeye çalışıyordur bu haftalarda