Kızlar bugün işyerinde arkadaşlar oturmuş leblebi yiyorlardı. Banada ikram ettiler yedim bnde , ama leblebi onların değil başka bi arkadaşınmış o da izindeydi. Yani onun haberi yokken yemiş gibi olduk. Birinin habersiz bişeyini yersen bebekte leke olur diye duymuştum doğru mu sizce . Buarafa lebleyi ben almadım arkadaşlar bana ikram etti