Ilknur_emin Arkadaşlar alt karnım ağrıyor ve karnımın yanlarına ağrı giriyor doğum sancısı olabilir mi 37+6 haftaligiz
1dem Ilknur_emin belden aşağısında bişey var mı canım. Vajina da sanki içinde bişeyler oynuyormuş gibi
busrasahinn Ilknur_emin dinlenince gecmiyo ve hiç geçmeyen ağrılara ek ara ara sicratan ağrılar da varsa doğum sancilarindir canım sancinin durumu herkeste farklılık gösterebilir sen az hissedersin başkası çok hisseder
EcrinveSelim 1dem bende öyle oluyr canm karnım kasılıyor o ara sanki vajinada birseyler oluyr bebek cıkcak gbi