Sem_a Merhaba arkadaşlar organik saç boyası ile saçlarımı boyatmak istiyorum. 33. Haftadayım. Bir kaç hafta sonra boyatayım diyorum. Doktorum amonyaksız ve oreal kullanmadan boyatabilirsin dedi. Boya önerisi olan var mı?