BabyYoda Kızlar dün tekrar kan verdim. 1020 olmuş doktor çok iyi dedi tahmini 5,5 haftalığız çok şükür 😍😍
BabyYoda Zynp01 Yok canım pazartesi gününe kadın doğumdan randevu aldım o verir herhalde folik asit falan