Merhaba arkadaşlar, detaylı ultrasonda doktor bebeğin başının sola doğru sürekli sektiğini tespit etti . Ilk defa boyle birşey gördüğünü söyledi. Beni sola cevirdigin de hareket durdu . Damarımın bebegin başını attırdığını soyledi. Bebegim tikli gibi surekli aynı hareketi yapiyordu saatlerce bu devam etti başına böyle birşey gelen varmi kadın dogumcumda bu konu hakkında bilgisi olmadığını söyledi 😔