Vildan3006 canım ben spinal anestezi ile oldum bebeğe zarar vermesin diye. 10dk sürdü hiç acı hissetmedim. 4gun hastanede yattim. Kimisi bir iki günde çıkıyormuş. Olduktan sonra hafif bir kanamam oldu ama aynı gün geçti. Oturmak ve ayakta kalmak yürümek yasaktı hastanede.eve geçince de kendim hep yattim 12+5 de oldum. Kısalma da vardı bende. Sürekli kontrol altındayım 2haftada bir genelde. Kendini yormayip dinlenirsen çok sıkıntılı geçmiyor. Durumunun ciddiyetine bağlı kimisine çalışma izni bile veriyor doktorlar. Ben sürekli yatarak geçirdim simdi 33+4 olduk. 36 da dikisim alınacak.