Htcycsyy benimkinin öyle demesini sebebi basta hiç sorun yokken önce bir, daha sonra iki haftaya dogru geri olması. Yani gerilik gittikçe artıyor. Bu da risk taşıyormuş bebek için. Sürekli hareketleri dinlemem lazım,sürekli nst ye giriyorum ve hep suyuma bakıyor. Bir de anlamadığım bir konuda oran söyledi. Yüzde onun altına düşerse bebek alınacak dedi. Şuan yüzde on bir. Bu yüzden aslında bebegi almak da bir nevi garanti ama beklemek de onun ve benim için iyi. Hangisi agır basarsa bir gün ona göre hareket edecegiz canım